Forum Air Time Paragliding Sport forum index Forum Air Time Paragliding Sport
Schrijf je in via Registreer en je bent binnen 1 minuut ingelogd

FAQFAQ   ZoekenZoeken   GebruikerslijstGebruikerslijst   GebruikersgroepenGebruikersgroepen   RegistreerRegistreer 
 ProfielProfiel   Log in om je privé berichten te bekijkenLog in om je privé berichten te bekijken   InloggenInloggen 

Vliegfilmpjes van laatste week sept 2009

Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Air Time Paragliding Sport forum index -> Vliegpraat
Vorige onderwerp :: Volgende onderwerp  
Auteur Bericht
Hajo

BerichtGeplaatst: Do Sep 24, 2009 12:06 pm    Onderwerp: Vliegfilmpjes van laatste week sept 2009 Reageer met quote

Hoi allemaal,

Tijdens de (wat regenachtige) laatste vliegweek van sept heb ik weer wat filmpjes gemaakt van diverse starts en landingen.
Voorn. van Vincent, Maarten, Sacha, Gijs, Bert, Casper, Matthieu, maar ook de beginners Paul en Geert.
En nog de serielanding van Ralf, Ron, Lia en Miranda.
Ook een impressie van de vlucht bij laaghangende bewolking.
En tevens (op verzoek.. Rolling Eyes ) de nogal harde toplanding van Ayke in mei, dit jaar. Twisted Evil

Je kunt ze op youtube vinden, met zoekterm "hwigbels"
Veel plezier ermee, en tot een volgende keer!

Gr. Hajo.
Naar boven
Bekijk gebruikers profiel Stuur privé bericht Verstuur e-mail
Fairygirl

BerichtGeplaatst: Di Sep 29, 2009 4:29 pm    Onderwerp: Reageer met quote

Helemaal leuk Hajo. Ik was natuurlijk vooral nieuwsgierig naar het filmpje wat je van onze landingen gemaakt had. Ziet er erg grappig uit zoals we vlak na elkaar aankomen. Ook leuk in elkaar gezet.

Groetjes Miranda
Berichten van afgelopen:   
Plaats nieuw bericht   Plaats reactie    Forum Air Time Paragliding Sport forum index -> Vliegpraat Tijden zijn in GMT + 1 uur
Pagina 1 van 1

Ga naar: